22 Ağustos 2009 Cumartesi

HAKKIMDA :

-10 yıl GEMLİK ASKERİ KÖPEK EĞİTİM MERKEZİ nde köpek eğitim astsubaylığı yaptım.
-buradan köpekle ilgili doğu-güneydoğu-karadeniz bölgelerinde operasyonel görevlerde bulundum.
-emekliliğime kadar çeşitli birliklerde köpek eğitim astsubaylığı yaptım.
-Gemlik'te çeşitli birliklere ait subay-astsubaylara,emniyet teşkilatı polislerine,er ve erbaşlara,infaz koruma memurlarına,köpek eğitim kursu verdim.
-Gemlik Yalova arasında Yeldeğirmeni Lokantası önünden kaçırılan büyük bir işadamının kaçırılan çocuğunun aranması ve bulunması.
-Gemlik Umurbey Köyü zeytinlik ve ormanlık arazisinde öldürülen bir kadının bulunması.
-1982-1989 yılları arasında Güneydoğu Bölgesi'nde çeşitli tarihlerde köpekli iz takip keşif devriye operasyonları.
-1982-1983 Karadeniz Bölgesi Fatsa/Ordu 'da keşif ve iz takip köpekleri ile iç güvenlik görevi.
-1999 Marmara depreminde,bölgede deprem köpekleri ile arama çalışması.
-Eğittiğim K-9 dedektör-bomba ve dedektör-narkotik köpeklerim ile 1,5 sene AFGANİSTAN ISAF KOMUTANLIĞI NATO bünyesinde faliyet gösteren NAMSA İNŞAAT ŞİRKETİ nin KABİL ULUSLARARASI ve ASKERİ HAVAALANI nın KUZEY BÖLGESİ,NATO araç ve personeli,2 giriş kapısının 24 saat kontrolü ve güvenliği tarafımdan sağlanmıştır.Bu konuda yabancı sertifikalarım ve referans yazılarım mevcuttur.
-YÜKSEL GÜVENLİK ve YÜKSEL HOLDİNG'in Afganistan'daki görev faliyetlerinde K-9 bomba köpekleri ile güvenlik hizmeti.
-ISAF Komutanlığı Uluslararası Güvenlik ve Destek Gücü 'ne Security K-9 bomba-dedektör köpekleri ile güvenlik hizmeti.
-ISAF Komutanlığı Criminal uzman ve yabancı güvenlik personeline K-9 köpekli koruma hizmeti.
-Şuan özel olarak merkez ankarada olmak üzere Türkiye'nin çeşitli yerlerinde üst bürokratların köpeklerine profesyonel olarak eğitim vermekteyim.
-eğitimi şahısların evlerinde bulundukları yerlerde vermekteyim.
-17 ocak Sözcü,Bugün,Türkiye,Yeniasır ve 26 ocak Hürriyet gazetesinde ulusal basında haberlerim çıkmıştır.

İSA AKSU- 0532 522 83 52


2 yorum: